Csak üzlet
A Delhaize belga szupermarket lánc néhány éve már ügyfelünk volt, amikor ténylegesen elkezdtük az együttműködésünket. 2009-ben többet szerettek volna, mint csupán eladni a termékeinket és megkerestek minket, hogy együttműködjenek velünk egy vásárlói hűség megtartására szolgáló ösztönző programban a forgalom szempontjából is szeszélyes nyári hónapokban.
A filmek
Mivel az iskolában szünidő van, és így a gyermekek gyakran csatlakoznak a szüleikhez a bevásárlások alkalmával, a Cartamundi felvette a kapcsolatot a Disney-vel, hogy kitalálják, mit tehetnek a Delhaize ügyfélkörének gyermekeiért.
A Cartamundi már sok tapasztalattal rendelkezett a gyűjthető kártyák területén és csupán azzal, hogy a Disney adta a nevét, a Delhaize Disney/Pixar gyűjthető kártyája rövid idő leforgása alatt nagy sláger lett. A vegyes, öt kártyából álló csomagokat 20 euró elköltött összegenként adták. Az egyes kártyák különböző Disney és Pixar filmekből ismert szereplőket ábrázoltak. A kampány olyan sikeres lett, hogy az akció vége után a Delhaize kisebb csere-bere találkozókat szervezett, hogy mindenki megszerezhesse az albumából még hiányzó kártyákat.
Együttműködés
Ez első projektünk nagyon sikeres volt, így a nyári akció azonnal hagyománnyá vált. 2010 és 2014 között minden évben a Delhaize és a Cartamundi együttműködése bővült és további témákat is felhasznált az egészséges étkezéstől a WWF és a Dreamworks felfedezőkig, megcélozva ezzel a szülőket és a nagyszülőket is a gyermekek mellett. Gyakran készül támogatásként eladáshelyi reklámanyag és néha az értékesítést követő szolgáltatást is nyújtunk a nehezen megszerezhető utolsó kártyákkal kapcsolatban. A Cartamundi elkezdte használni az i-kártyák ( okostelefonnal, tablettel és webfelülettel kommunikáló kártyák) adta lehetőségeket egyes kampányok esetén, és az akció után piackutatást végez a kampány hatékonyságának mérése és a következő évre hasznos észrevételek feljegyzése céljából.
Kölcsönös bizalom
Több közös erőfeszítéssel a hátunk mögött és a megérzés dupla ellenőrzése érdekében végzett, egyre növekvő kutatási eredményekkel és a Cartamundi a folyamat minden egyes lépését lefedő (a kezdetektől a licenc megszerzéséig, a termeléstől a marketing támogatásig) házon belüli tapasztalatával a kapcsolatunk készen állt a következő lépés megtételére. 2015-ben a Delhaize úgy döntött, hogy felhasználja a Cartamundi tapasztalatait a nyári kampányához.
Közös alkotás
A Cartamundinál tartott különböző ötletbörzéken létrejött koncepció-listából a Delhaize kiválasztotta a „Mijn Dierenpark” (Az én állatkertem) licenchez nem kötött, teljes mértékben a Cartamundi által létrehozott kampányt, amely ötvözi a gyűjthető matricákat, kártyákat, állat-útleveleket és posztereket, amelyet egy speciális albumban lehet gyűjteni. A közös alkotás koncepciójának keretében a „Mijn Dierenpark” arra buzdítja a gyerekeket, hogy a saját ötleteiket is felhasználják az albumban, teret engedve ezzel a személyre szabható elemeknek, és lehetővé téve, hogy oda helyezzék a matricákat, ahová szeretnék.
A vegyes csomagokat (ahogy korábban is) minden elköltött 20 euró után kapták a Delhaize-ben, mindig tartalmazott matricákat, útleveleket és kártyákat, amelyek között volt néhány i-kártya is. Ezekkel a speciális kártyákkal egyéni alkalmazáshoz férhetnek hozzá képfelismerés segítségével. Az i-kártya táblagépre helyezésével megnyílik egy alkalmazás, amelyben a gyerekek meghallgatatják a kártyán lévő állat hangját, vagy megtudhatják, hogy mondják a nevét Belgium három hivatalos nyelvén: hollandul, franciául és németül. Mivel a kampányban szerettük volna a játékosságot ötvözni az oktatással a Cartamundi Digital által készített alkalmazásban megtalálható egy játék, az „Animal Crush” és egy virtuális album is, amellyel a gyerekek követhetik, hol tartanak a matricagyűjtésben.
Büszkék vagyunk
Kölcsönösen büszkék vagyunk egymásra és mindenkire aki részt vett a kampányokban,de főleg a legutóbbi kampányban. A Delhaize és a Cartamundi kapcsolata erősebb lett, mint valaha, és úgy tűnik ez a tendencia folytatódni fog. Ki tudja mit hoz a jövő.