Guess Who?Találd ki!
Azoknak akik ismerik a vállalatot és gazdag örökségét nem nehéz elképzelni azt az izgalmat, amit akkor éreztünk, amikor 2013-ban elnyertük a licencet, hogy mi fejlesszük és értékesítsük az összes, rangos Hasbro elnevezéssel rendelkező kártyajátékot.
Látszólag a semmiből egyszer csak elkezdtünk a Monopoly, a Guess Who? és egy sereg más játékon dolgozni, amelyekkel mindannyian játszottunk gyerekként.
Azon kívül, hogy nagyon izgalmas volt, a projekt nagyra törő volt és nagy kihívás elé állított minket, és a Cartamundi minden dolgozója annyira inspirált volt, amennyire mi égtünk a vágytól hogy kitegyünk magunkért.
Kívül és belül
Mivel a Cartamundi ismeri az “inside and out” hagyományos kártyajátékot, és mivel a világ nagy része nagyon jól ismeri a Hasbro nevet, már a kezdetektől világos volt, hogy ez a feladat több lesz mint kártyák nyomtatása és eladása. Korábban már elhatároztuk, hogy minden egyes játékhoz hozzáadunk egy csipetnyi digitális elemet függetlenül a már korábban létező játékkártya verziójától. A Cartamundi Digital, ami a cég szoftverfejlesztésért felelős részlege, jelentős szerepet kapott ebben az együttműködésben.
Egy speciális eset
A második kiindulópont az volt, hogy az új kártyajátékaink kitűnjenek a játékok közül, és természetesen a polcokról is. A piacon lévő többi terméktől való megkülönböztetés érdekében az új játékunk csomagolása is a tartalmát igazolja.
A Shuffle kártyajátékok ugyanolyan műanyag tokba vannak csomagolva játékonként eltérő színnel. A főleg a Cartamundi által házon belül kifejlesztett hordtáska szakít a megszokott kartondoboz csomagolással, és biztosítja a jól megérdemelt, tartós csomagolást, mivel a játék már bizonyította, hogy kiállja az idő próbáját.
Transformers
A Hasbro és most már Cartamundi megkapó katalógusát végiglapozva minden egyes játékot külön elemeztünk, és eldöntöttük, hogy valahogyan felfrissítjük az eredeti játékot vagy az elismert játékfejlesztő, Richard Heayes segítségével létrehozunk valami teljesen újat. Minden egyes játékkal kapcsolatban büszkén elmondhatjuk, hogy a Hasbro eredeti koncepcióját tiszteletben tartottuk és új kártyajátékká alakítottuk frissebb megközelítéssel és saját, egyedi digitális alkalmazással.
A kiadás
Ezzel a gazdag történettel rendelkező projekthez ütős kezdés kellett, és természetesen marketing csapatunk több volt, mint boldog, hogy ezzel foglalkozhat. Egy teljes körű marketing tervet dolgoztak ki, amely tartalmazott egy neves televíziós csatornákon főműsoridőben futó reklámkampányt, amellyel a Shuffle játékok berobbantak a piacra.
Hogyan tovább?
A Shuffle egyre népszerűbb az otthonokban szerte a világon. Mivel a Shuffle játékok jobbára rövidebbek, mint az eredetiek, a fizikai és digitális technológiát ötvöző „phygital” élmény új ízt ad a játékoknak, és természetesen a csomagolási megoldás is hozzájárul a sikerhez. A termékcsaládnak nagy esélye van, hogy klasszikus játékká váljon.
Többet szeretne tudni? Látogasson el ide: shuffle.cards